Bahbahbah

Sorry att jag har dissat er hela dagen men har haft annat för mig.
Till början så var det hemma mys i soffan, sedan åkte vi till stan och köpte en till tröja till mig och 3 par vantar till skrutten.
Åt onyttig mat på donken, och sedan gick vi och hälsade på lilla Lina.
Hon är hela 3 veckor nu!
Det är inte klokt vad tiden bara flyger förbi!

Iaf så har jag ÄNTLIGEN städat under badkaret, jag är hopplös på badrum....hatar att städa badrum!
Kan vara för att jag alltid gjorde det när jag bodde hemma, men ibland så måste man helt enkelt bara göra det.
Och så städa jag skruttans rum, och tvätta av alla hennes leksaker.
Ska rensa bort allt som hon inte använder sen också!

funderar på att kidnappa lillasyster imorgon...hon äter ju faktiskt ersättning så hon är ju inte fast vid dom där pattarna...
Frågan e bara om jag får haha.

Vet ni vad som borde finnas?
En spray som funkar till allt, man sprutar på det smutsiga o illaluktande och så bara poff så skiner det och luktar gott.
Utan att man behöver skura,skrubba,damma,putsa eller något liknande...

Det skulle väl vara ´något de?!
egentligen har jag verkligen inget att blogga om...så jag avslutar detta med en bild från skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0