Torsdag?

Är det redan torsdag?
Ojojoj...idag gick jag inte skolan.
Utan jag stannade hemma och gjorde en massa ärenden samtidigt som jag var sjuk.
Va på um och gjorde en gynundersökning, och min pulla kunnde inte må bättre tydligen hhaa!
Fixade tandställningen, trodde att jag skulle till soc men det skulle jag inte.
Och så en massa mer, Elvira sov inte på dagis idag så hon var väääldigt trött.
Och nu har jag njuttit av lite kina mat från willys, lite "lyx" så där haha.
Tittar på idol också, och kommer snart att sova.
Ja lite så där halvtråkig ganska ok dag helt enkelt :)
Lite mysig!


Eller ja en väldigt hemsk sak hände idag, jag skrek rätt ut av ilska och sorg!
Varför, varför just du?
Och varför just idag?
"min favorit bh gick sönder idag" Bööööööööööhl!!!


Träden här utanför är så otroligt fina!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0