Röker du?

När jag var gravid med Elvira så fick jag gå på gyn när jag fick njurbeckensinflamation.

Går in och tar av mig kläderna och lägger mig i stolen, gynläkaren "tar sig en titt" och gör en vanlig undersökning.
Efter en stund tittar han upp och säger - Röker du?


Den första tanken jag fick när han fråga det va " SYNS DET DÄR!!" hahaha.
Seriöst vem frågar något sånt?
Under tiden då tar en titt på ens kön?

Han sa att han bara var nyfiken på om jag var en rökare eller inte...


Inte nog med det så frågade min tandläkare om jag har fått mens.....dom kanske ska ta och byta jobb?


Btw brukar ni ha manliga gynekologer eller brukar ni vilja ha kvinliga?
Själv föredrar jag faktiskt manliga, dom är mkt mer försiktiga än vad kvinliga är.
Med tanke på att mannen själv inte har en fitta så vet han egentligen inte vad som gör ont och vad som inte gör ont, medans kvinnan tar tills sin egna fitta och tänker på vad hon tycker gränsen går för "våldsamt"....
Ja...nog om det nu!

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha lite fel tillfälle och fråga om sånt kanske? :)

2011-09-07 @ 20:45:24
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: emelie - 19 år och ensamstående mamma till Wilma

killar är mycket bättre! :9

2011-09-07 @ 22:40:11
URL: http://emeliieanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0