Mysdag :)

Haft riktigt mysigt idag faktiskt, jag och Emelie bestämmde oss för att äta middag tsm så vi gjorde...okey hon gjorde iordning maten medans jag låg på soffan haha.
Och så har vi bara hängt hos henne hela eftermiddagen och ungarna fick bada tsm, dom har superskoj med att skvätta vatten haha.
Goungar!

Imorgon väntar skola och dagis,fast egentligen vill jag bara ha en riktigt mysdag med Elvira.
Men får ta det nästa helg!
Känns som att jag aldrig får någon tid med henne :/

Ligger och tittar på idol och sedan ska jag nog sova, är helt slut!

Det blev inge mata ankor idag iaf...orkade inte gåååå till boulongen haha.
Nej nu har jag inte tid, hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0