Mathilda <3

Idag så har vi umgåtts med min lilla Mathilda.
Det var jätte länge sen vi sågs nu och har saknat henne som fan!
Vi mötte upp henne efter att jag hämtat skrutten på dagis, gick hem till mig och gjorde iordning pannkaka och busa som tusan!
Och självklart en massa skit snack!
Men det var jätte kul!
Tack för en härlig dag Mathilda :)


Just nu håller jag på o tvättar...ni förstår inte hur mkt tvätt vi har!
Och jag tycker alltid att jag inte har några kläder försen jag tvättar!

Det gick bra hos tandläkaren iaf, jag hade 2 håll i en o samma tand haha bra där (Y).
Och jag som tycker att jag är duktig med tandborstingen, iaf en gång om dagen...
Brukar hinna somna innan jag ens kommer på att tändera ska borstas på kvällarna haha.
Jaja gick super bra iaf, men fyfan för bedövningen.
Domna bort i halva käften, och jag förstår inte hur det kan bli så exakt halva..
Eller jo jag fattar visst för tandläkaren förklarade hur det låg till ;)
Rätt tufft endå, så idag har jag gått runt med halva käften bedövad men nu har den gått ur.
Är lite öm där hon stack mig men annars är allt bra!

Kommentarer
Postat av: mathilda

tack själv gumman <3

2011-09-19 @ 21:23:51
URL: http://simw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0