Knölar?

I ett par månader så har jag haft ett par knölar precis under armvecket, dom gör inte ont och jag har inte ändrat färg på armen.
Men dom har börjat växa...+ att jag fått det på båda armarna nu.
Jag blir skit orolig, tänk om jag har cancer....!
Hade det var brosk skulle det vara hårdare och göra ont, hade det vart något med blodådrorna så skulle man se det och känna!
Det känns som...klumpar typ.
Tänk...ja jag vet inte hur jag ska förklara det heller...

Och min fucking jävla helsocentral har inte fått schemat för nästa månad, och är fullbokad denna månad..
PANIK!

Kommentarer
Postat av: Frida

sv: tycker du själv att det låter sannolikt?

2011-09-13 @ 20:40:29
URL: http://chafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0