Kass..

Helt kass på att blogga idag men har vart lite upptagen.
Till o börja med så kändes det som någon hade slitit bort min hals imorse...och jag lätt som en gammal grogghaga som rökt ciggareter i 60 år.
Med sånadär "rökrynkor" runt mun.
Kände mig typ lika snygg också haha.

Iaf så idag så hälsade jag på lillasyster, lämnat papper på soc, lunchat med linnea, fikat med jossa, malin, natta och Elin, lekt med wilma och emelie i parken och hos dom, lagat mat, gått o handlat schampo, haft lite fredagsmys hos Emelie och Wilma.
Dom fick en varsin skål med några chokladbitar i och lite chips.
Otroligt vad nöjd glad och tyst dom blev då helt plötsligt haha.
Dom fick bada ihop också!

Nu sover skrutt, hon fick vara vaken lite längre så jag hoppas på sovmorgon imorgon "peppar peppar".


Just nu myser jag framför idol, och drömmer om vad jag skulle göra om jag vann en mille!!

Hur söta är dom inte?


" btw hon sov hela natten igår utan problem och nu när vi gick in i rummet så var det inga problem"
Super skönt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0