Halvnaken skitunge!

Godmorgon, just nu sitter jag i skolan och väntar på att vi ska ta skolfotot.
Någon som vill ha en bild på mig att hänga upp på vägen? ;)
Haha.
Skrutt är lämnad på dagis ofc.

Igår när jag hämtade Elvira så fick jag veta en liten rolig grej.
Fröken: Jaa Elvira har vart lite busig idag.
Jag: Jaha?
Fröken: Ja det är så att hon slet av sig byxorna och sedan blöjan och sedan kuta hon runt i hela dagiset.
Jag: HAHAHAHAHA

Och det är inte första gången det hände, utan hon gör så nästan varje vecka.
Och jag får en jätte rolig bild i huvudet, tänker min unge halvnaken springer om kring på dagiset och så tänker ni er fröknarna efter, och så gör ni det till tecknat!!!

Kan inte sluta garva åt den bilden hahah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0