Grannarnas post/paket.

Kom precis hem från tandläkaren, vi spände den så nu illar det så där härligt...
Jag har även fått en inflammation på båda sidorna så tandköttet har liksom växt neråt och tandställningen skaver mot tandköttet...skit skönt...NOT!

Iaf nu här i trappen så stod det ett paket, självklart inte till mig då utan till grannen.
Och varje gång sånt händer, eller att man råkar få någon annans post så blir jag så otroligt sugen på att öppna och titta.
Men det är klart att jag inte gör det, jag knackade på hos grannen och sa att det stod ett paket och då tog hon in det.
Men ändå blr jag så där nyfiken på vad det är förnågot, kanske en fin lampa, eller någon prydnadssak som hon beställt.
Eller så kanske hon är en sexgalen 70+ som beställt massa butplugs och ska ha det lite festligt med karln ikväll....


Blir inte ni nyfiken och har ni någonsin öppnat posten/paketet??



Kommentarer
Postat av: mallory

hahhaa...säkert en sexgalning!

2011-09-13 @ 20:29:04
URL: http://hellomallory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0