Det är lite konstigt de det!

Nu sover hon igen, aptrött och somna dirket!
Idag har hon ätit välling till frukost, saft till mellis och välling till lunch.
Det är lite konstigt de där att mat går då inte i, vad det än är.
Elr frukt och så, men när hon hittade min inte så bra undan gömda chipspåse så gick det då ner!
Då kunde hon minsan få i sig fast föda!

Tänk att dom lär sig sånt redan i så tidig ålder haha.
Så hon fick en näve chips, och vad nöjd hon blev !
Nu ska jag ta och laga lite lunch till mig själv för jag får då i mig fast föda iaf!

"Man kanske har 2 magsäckar ändå....En för mat och en för godis....dock tror jag att godismagen är större haha!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0