Dagens höjdpunkt!

Personen dömdes till ynka 1 år, men bättre än inget iaf.
Idag har jag träffat lillasyster,ätit med Jossan och Malin, köpt byxor till Elvira, vart på dollar och så fick vi en jätte fin dress utan en tjej som heter sandra.
Dagens höjdpunkt: Nu nyss när vi hoppade av bussen så sträcker sig en kvinna fram och säger:
Vad duktig du är med ditt barn!

Och sånt gör en väl så himla glad!
Även fast hon bara sätt mig i ca 5 min så tyckte hon att jag var duktigt.
Jag tror inte att vi föräldrar tänker på hur bra och duktiga vi egentligen är med våra barn.
Det är ju liksom våran vardag, men att få oväntat beröm får iaf mig att tänka: Jaa fyfan vad duktig jag är!
Riktigt bra och duktig är jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0