Alltid något som är fel!

Har urinvägsinfektion...IGEN!
Känns som det var typ förra månaden jag hade det!
Iaf nu i sommras så vet jag att jag hade det, jävla pulla att vara så otroligt känslig för kalla bänkar..
Så just nu pissar jag taggtråd, hela förmiddagen spenderades på toan.
Elvira åt tom sin mellis inne på toa med mig, gullunge att göra mig sällskap.
Dock tyckte hon att jag var lite knäpp när jag morra till varje gång jag kissa.
Men nu har jag fått medicin som jag ska knapra ett par dagar.....borde köpa extra tjocka trosor så jag slipper få skiten varje jävla gång jag sitter ner utomhus!

Elvira ligger ute och sover på balkongen, vi ska till boulongen sen och leka med rebecka och hennes ungar.:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0