Vakna på fel sida!

Elvira somnade kl 5 igår, hon sov inge lunch så hon somnade kl 5 och sov vidare hela natten.
Jag trodde hon skulle vakna 5 på morgonen men inte försen halv 9 vaknade vi!

Haft en riktigt dålig dag, Elvira har vart skitdryg och hela förmiddagen har jag irriterat mig på saker!
"fast egentligen har hon inte vart dryg utan det är bara mitt dåliga humör som gör att jag tycker det"

Nu har vi ätit lunch och Elvira ligger och sover, vi ska hem till Jenny och hennes ungar lite senare också.
Och imorgon är det måndag igen.
Dagarna går så himla fort!!

Känner att jag vill ha lite barnledighet också, bara få gå på bio eller något liknande någon kväll.
Var länge sedan nu som jag gjorde något " barnfritt kul".
Blir ju galen av att bara sitta hemma varje kväll!

Dagarna är lätta för då är hon ju vaken, då känner man inte att man är ensamstående för man kan göra saker och träffa folk.
Men på kvällarna när hon sover och så är folk upptagna eller orkar inte komma över då suger det sten hårt!

Har fått hem mina ögonskuggor också...det kanske jag har berättat?
Det är 120 st i alla olika färger, så jag googlar lite på bilder och sedan prövar jag göra det på mig själv.
Dock inte lika snyggt då haha.

Ska bli kul sen när man blir riktigt duktig på smink!!

Men nu ska jag plocka upp Elviras lunch som hon kastade ner på golvet...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0