Trött+ trots?

Jag fick uppleva Elviras första riktiga damputbrott.
Vi var hos momo o mofa och skulle ju åka hem " men sen var ju nycklarna borta så det sket sig totalt", iaf så skulle jag klä av henne igen och ungen totalvägra!
Skrek,rev, sparka, vred och vände på sig.
Jag blev förvånad faktiskt, dock var hon väldigt väldigt trött och ville ju hem och sova.
Men om det här bara är början....hur i helvete blire sen då? :O

Anyway, så imorgon så ska jag och momo byta unge.
Dom ska ha Elvira och jag ska ha lilla Lina, det ska bli riktigt skoj för nu har hon börjat prata!
Eller ja jollra:P
Haha hon dissa mig som fan idag när jag skulle få henne och snacka lite, men sen så när jag tog av mig peruken då jävlar jollra hon på och vad mkt hon hade att berätta förstår ni ooooj så mkt det var hahah!
Så himla sött, själv har man ju nästan glömt det där ju.

Nej snart sova är super trött efter kvällens drama..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0