Skjut mig nyss!

Fyfan säger jag bara, fy i helvete vilken jobbig kväll detta har vart!

Jo för ni förstår att lilla Lotta här har tappat bort sin sista och enda hemmanyckel.
Så där står jag med ungen min utan nyckel ingen välling eller blöjor, kunde ju sova hemma hos mamma MEN:
1: Lina vaknar på nätterna= Elvira vaknar om Lina vaknar= en hemsk natt.
2: Elvira behöver sin säng i sitt rum i sitt hem för att sova.
3: Dom skulle ha en massa folk över hos sig vilket också betyder att Elvira aldrig någonsin skulle kunna somna utan skulle vilja vara vaken och busa och bli övertrött och skitjobbig.

Så jag har grinat, och jag har ringt samtal och jag har skrikit och jag har brytit ihop tills min underbara smarta vän Jossan kom på, ja men du har väl ett litet fönster öppen och bor ju på första våningen så man skulle ju kunna klättra upp och komma in på så viss.

Så det var de vi gjorde, det såg lite lustigt ut när 2 av mina killkompisar hoppar upp på balkongen och tar ett par stolar, för att sedan ställa sig och klättra upp och få tag på handtagen på det stora fönstret och klättra in och släppa in oss andra...

Det här är på riktigt en av dom värsta dagarna i mitt liv, för jag har haft en sån grymt dålig vecka så det finns inte och så händer det här.
Det var som att hälla tändvätska på eld, precis så var det!!

Men nu är vi inne, och Elvira sover, och jag äter, och snart ska jag Jossan och Elin titta på idol och dricka lite vin på det!
Så det blev ett bra slut på denna otroligt hemska kväll endå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0