Öppet hus.

Idag var det öppet hus på våran skola och jag var där för att titta på när naglar gjordes så jag ska få ett bättre grepp om hur man gör och så.

Fix käk där också, PIZZA!!
Mums och dessutom så beställde dom min favo pizza helt utan skinka och massa köttfärs på !

Min tandställning gick sönder också...ena platat på tanden längst bak låstnade så tråden skärde in och köttade kinden på mig...skit kul NOT!

Så i ca en halvtimme fick jag stå med en tångjävel i käften för att försöka klippa av tråden, gick väl så där så jag råkade få upp en annan tråd..SUCK!
Men det skaver inget nu iaf, blir till att ringa tandläkaren imorgon och boka tid så fort som möjligt!

Förövrigt gick det bra tycker jag, det va lite spänt och jag visste inte riktigt vad jag skulle göra utan kännde mig mer skit dryg som hängde över alla när naglarna gjordes...
Jaja shit the same!

Nu så har jag precis värmt upp lite mat och ska ta och äta igen....?
20 över 10 på kvällen...?
Äääh!

Kommentarer
Postat av: Sandra, Colins mamma

Hehe ja hon är ju så söt. Hoppas allt är bra med er!

2011-10-26 @ 21:29:39
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0