Mer bilder!

Kom åh tänka på att ni som bara läst den här bloggen med mig har väl inte sätt sååå himla mkt bilder på mig och Elvira från förra året, så här kommer lite bilder :)

Första gången Elvira satt själv 5-6 månader.

Mysbild

På sibylla...stavning?

Där hade jag precis klippt mitt otroligt  sönderblekna hår!
Och piercat överläppen!


Ja...vid det här laget borde ni ju förstått att jag inte är som alla andra..

Min lilla bebis!

Här var hon väl ca 4 månader, titta på dom goa kinderna och dom stooora ögonen!

Mamma leker fotograf!

Ibland var jag uttråkad.. :)

Kommentarer
Postat av: Julia - FLYGANDE FARAN

åh guud vilken söt bebis! otroligt vackra ögon!

2011-10-07 @ 16:14:26
URL: http://flygandefaran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0