Men äru slapp eller?

God kväll, har ni ställt om klockan?
En timme bak, eller hur var det?
Haft en riktigt lung och skön småtråkig söndag, precis som det ska vara.
Var ju som sagt barnledig igår/dag, och skulle sova ut...
Mm jo vem vaknade inte halv 8 iaf då...
Därimot somnade jag om efter många om o men, det är lite knäppt de där...
Varje gång då man faktiskt måste gå upp kl 7 så vill man ligga kvar i sängen och sova hela dagen, men när man inte måste gå upp, när man inte har något man ska göra, åka till, eller en unge som inte kan sitta i sängen hela dagen då jävlar gåre bra att vara jätte pigg på morgonen och måste tvinga sig själv att somna om...

Sov till 10 då michel väckte mig, skit kul när man hade somnat om och fick sova flera timmar till egentligen..!

Fick tillbaka en riktigt trött unge kl 2, hon hade inte sovit lunch hos momo o mofa så hon somnade när hon kom hem ist.

Har vart på kinaresturang och käkat, Elvira sov hela tiden.
Hon som älskar dom där friterade kycklingarna....trodde faktiskt att hon skulle vakna lagomt till efterrätten men nopp hon sov till kl 4.

Utöver det har vi bara vart hemma, eller ja vi gick och köpte blöjor också.
Nu ska jag ta och titta lite på tv och sedan somna..dock är jag väldigt pigg, eller så tror jag bara att jag är det!

Elvira första gången hon satt helt själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0