Kokat benen.

Japp ni hörde rätt, jag har precis kokat mina ben.
Något som jag gör varje vinter, så där så man får en lätt brännskada nästan.

Het het vatten är otroligt skönt på dessa kliande kroppsdelar och bedövar väldigt bra...tills man blir torr igen.
Då blir det bara värre för att man har irriterat huden.
Illröda, blödande kliande ben...
Wonderfull!


Omprov imorgon, måste plugga men finner ingen ro till att göra det.
Men jag måste måste måste...


För övrigt ligger jag och tittar på Charlies angels, är det en film? eller serie? eller vad tusan är det, och vart är dom riktiga änglarna?
Känner på mig att detta kommer suga snopp!
Men man får väl ge det en chans?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0