Just nu leker livet! Efter 2 månader på vå...

2011-10-17_16_31 (MMS)

Just nu leker livet! Efter 2 månader på vård och omsorg så tröttnade jag, det fanns inget som intresserade mig eller ens viljan till att gå dit, så nu har jag hoppat av polhem och imorgon börjar jag på realgymnasiet som är nytt här i gävle..elr ja nytt över huvudtaget! Jag ska gå stylistlinijen och jag är så lycklig att jag slipper bli en outbildad arbetslös ensamstående ung mamma haha! Imorgon då jävlar kör vi! Och ett plus är att jag har en del vänner där också så jag slipper känslan att vara helt ny och inte känna någon. Och polisen ringde nyss och har fått in min plånbok och allt som jag hade i den är kvar! Jag är på topp! Jag är kung och drottning jag är bäst BÄST!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0