Ännu mer tandställning!

Idag så får jag andra delen av tandställningen....alltså rels på nedre tänderna.
Woohooo..Eller?
jo då, men jag längtar tills allt är borta och jag får se hur fina mina tänder har blivit!

Vi var inte i sklan speciellt länge, Elvira satt inte still eller var tyst haha, så läraren tycker väl inte direkt om det.
Inte för att klasskompisarna verkade ogilla när min skrutt sprang runt och undersökte rummet, och gick runt o sa hej!

Har pracis vart hos gavlegårdarna och beställt nya nycklar, då min underbara lilla skitunge! har slarvat bort mina...
Sist hon hade dom va i våran lägenhet, men jag har vänt upp o ner på hela jävla lägenheten, letat under, över, bakom,framför, i och bravid varenda möbel och pryl jag har i hemmet!
BORTA!
Sen ca 2 veckor tbx...kul!
1500 kr fattigare då SUCK!

Ska ta och städa lite hemma också BEHÖVS kan jag säga er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0