Äckligt bra och hemsk film. Hat älskar sån...

2011-10-22_11_31 (MMS)

Äckligt bra och hemsk film. Hat älskar såna här filmer. Tittade nyss på "Allt för min syster", då storesyster har canser som bara kommer tillbaka och lillesystern får hjälpa till med blod och benmärg och sånt. Men tillslut så orkar inte storesyrran att "ställa till med mer problem" så hon ber lillesyster att anmäla mamman så hon slipper ställa upp på allt för storesystern. Och ja tillslut så dör hon, den är så vidrigt hemsk och jag ligger fortfarande och gråter! Jag har gråtit sen 21:30 nu fyyyyfaaaaan vad bra den filmen är! Men nu ska jag torka mina tårar och somna ledsen!!


Kommentarer
Postat av: Dani

Den filmen är sjukt bra..

Rekomenderar "The notebook"

Världens finaste kärleksfilm..

2011-10-23 @ 01:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0