Presenterna!

En verksta med en verktygslåda, pärlor,bokstavsmagneter,2 böcker då en är med ett skosnöre så man kan lära sig att knyta skorna! 1 chokladkaldender, 1 sett med tallrikar,skålar,glas,och bestick,en låda med lego,docka,vagn,matvagn med matgrejer i!,2 älgar, 1 häst,peppakaksförkläde,fingerfärg och ett presentkort på kapphal! :)

Jag tror jag fick med allt nu!
En heldel med andra ord, så nu behöver jag inte köpa presenter på...flera år?
haha.
Och idag köpte vi lite snygga kläder för presentkortet också.

Kommentarer
Postat av: Sadra, Colins mamma

Tack så mycket för omtanken, det värmer verkligen. Vad mycket fint hon fått! Jag bävar över Colins födelsedag och jul. Inga leksaker har vi sagt bara presentkort på ikea och pengar. Hoppas ni haft en fin dag.

2011-11-28 @ 20:36:18
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0