Mys på hög nivå!

Vi har haft det riktigt mysigt nu innan läggdags!
Först åt vi mat och hade lite tända ljus, och sedan badade vi med tända ljus också!
Och sen låg vi och mös under täcket en timme, jag märkte inte ens att klockan passerade läggdags och blev halv 8 för vi hade så mysigt!
Elvira har legat och klia mig på ryggen, och vissat hur hon vill att jag ska strycka hennes hår haha.
Snabbt och i cirklar!
Så det blir tovigt....
Min lilla mysunge!
Man måste passa på för det är inte allt för ofta hon är så här otroligt mysig!

Har precis kollat på idol och inväntar Jossan för en massa skitsnack.


Kommentarer
Postat av: Mallory

Låter härligt! Ja man får passa på när de små liven har lust för de e dom som bestämmer ;-)

2011-11-11 @ 21:38:53
URL: http://hellomallory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0