Ett leende på läpparna med en tår i ögat.

VEt ni vad vet ni vad vet ni vad?!
Nehe men vill ni veta då?
-Ni: JAAAA VADÅ?!

SOm jag har berättat tidigare som har jag ju sökt kontaktfamilj till Elvira, och igår så ringde dom och berättade att vi har blivit beviljad en kontaktfamilj.
Så nu börjar bara letandet efter den rätta familjen!
Är så himla glad över detta, ochd et känns som att det kommer att gå bra.
Ska även bli spännande att se vilka dom är och jag hoppas vi klickar och kommer bra överrens!

Och nu till den mer tragiska delen i mitt liv....gravitationen...
Jag har alltid haft en stor och bred rumpa, men den har alltid vart snygg och fast...Tills nu.
Formen är kvar, men det är "fladrig", det här är början till en kärringröv....
Och det enda som kommer upp i huvudet på mig är hur rumpan hänger ner i knäna och är skrynklig..
Jag är 19 år 19 ÅR, jag ska ha en fast och fin rumpa iaf tills jag är 25!!!!

Men jag ska börja träna den, och gud ska vara bra på att springa om den inte blir fast igen!!


Btw så fick jag sminka idag "alltså i skolan", otroligt kul att få vara med på riktigt och pröva på ist för att sitta på sidan av och titta på eller läsa om hur man gör allt.
Det gick helt ok, självklart inte perfekt men jag fick göra det 2 gånger och jag gjorde en förbättring dirket!
Så det är ju väldigt bra, och jag själv blev väldigt nöjd över resultatet..
Dock var det lite jobbigt med första tjejen " det var praktikanter" , när jag skulle ta bort mascaran...jösses vad hon hade kletat på!!
Okey om man har mkt för att man vill att dom ska synas bra, men den där tjejen hade ett lager som räker iaf i en månad på fransarna...

Men när jag fick göra om det och sätta en "Normal dos" på henne så blev hon jätte fin och såg frächare ut, självklart var hon ju fin före det också!

Just nu ligger jag i en handduk för jag har precis badat och är så där varm och avslappnad i hela kroppen, känner hur ögonen blir tyngre och ska väl lägga undan datan och sova lite...snart..
Ja men det var allt för idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0