En dag en minut..

Just nu så skiter jag i vad folk tycker om detta inlägg, om ni tycker att jag hänger ut honom eller är orättviss.
Om ni känner honom och är bästa vänner, men jag tänker inte ljuga, jag tänker inte säga att allt är bra när det är åt helvete.



Vad var det som var så viktigt just idag, vad var det som höll dig ifrån att komma just idag?!
Hur kunde du göra så här?
Det handlar om en dag, om så bara några få minuter.
Skit i presenter och sånt skit, för din närvaro är viktigare.
Men du tog beslutet att inte komma.

Folk säger till mig att du älskar henne, att du pratar om henne och vill vara med henne.
Det är svårt att tro, när du inte ens på hennes födelsedag kunde träffa henne.
Utan väljer att lana ist, hur känns det?
Mår du bra?
Har du haft en bra dag idag?
Känner du dig nöjd över ditt val över att lana ist för att träffa och fira din dotter på hennes 2 års dag?

Jag ber inte om mkt, och förväntar mig aldrig något.
Men jag hoppades, och önskade att du skulle delat denna dag med mig oss föräldrar emellan.

Jag är inte arg, inte ens irriterad.
Men jag är ledsen, otroligt ledsen.
Och eftersom Elvira inte förstår det hemska i denna dag så känner jag för henne, hon vet inte att hennes pappa inte kom på hennes födelsedag för hon är för liten för att förstå.
Så jag känner för henne, jag gråter för henne och får ett brustet hjärta ist för henne.

Den handlade om en dag, om så bara några få minuter..


Kommentarer
Postat av: Mallory

Det handlar ju om prioritering...och frågan är om han kommer göra likadant när Lillan blir större och faktiskt förstår... :-(



Kram och grattis till Elvira!

2011-11-27 @ 19:54:57
URL: http://hellomallory.blogg.se/
Postat av: Sandra, Colins mamma

Vad tråkigt att höra! Hoppas allt är bra med er och att lilla sötnosen fick en toppenbra tvåårsdag. Grattis från mig och Colin till dig Elvira. Kram

2011-11-27 @ 19:58:35
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: Mallory



Åh, men ändå så trist att han inte förstår. Men det är hans förlust, för Elvira har dig, en mamma som älskar henne och det räcker faktiskt med en förälder. Som sagt det är han som förlorar på det, han som missar en underbar liten individ! Synd för honom!



Ditt beslut låter genomtänkt och jag förstår precis hur du menar. Du vet ju hur det känns.

2011-11-27 @ 22:07:45
URL: http://hellomallory.blogg.se/
Postat av: Sadra, Colins mamma

Ja men precis. Colin ska få ny säng, skrivbord och saker till en målarhörna och lite byggbara delar till en hylla i hans rum. Han har ju redan mer leksaker än de har på förskolan då behöver han inte mer hehe.

2011-11-28 @ 22:17:04
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0