3 dagars paus?

Dagarna bara glider förbi, imorgon äre torsdag IGEN!
VAd händer med veckorna egentligen?!

Elvira hade inte sovit på dagis idag så hon tog ett powernap på ca 2 timmar på min arm här i soffan....okey jag erkänner jag slumrade till lika länge också!!
Och när jag vaknade så frös jag som tusan om armen för att hon legat på den.

har precis lagt henne i sin säng efter lite mys och bus och lella, och jag ska väl få i mig något också.
Vad nu det ska vara?

Det går bra i skolan iaf, det är super kul och förmodligen därför dagarna går så otroligt fort!
Jag är riktigt glad över att jag hoppade över till den här linijen och ångrar det verkligen inte!!

Visste ni att vi får käka på resturang varje dag också?
Vi äter på heartbreake på lunchen då skolan inte har någon matsal...och mat lär vi ju ha haha.
Så skolan betalar till dom så vi får äta där vilket jag tycker är toppen och då slipper vi sodexo!

nej nu blire käk.!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken skola går du pÅ? :p

2011-11-17 @ 12:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0