2 år imorgon.

Imorgon är det den 27 nov 2011, det är två år sedan Elvira föddes efter ca 15 timmars kämpande.
Tiden bara blåser förbi, jag hänger inte med.
Vad fan hände?
Hur fan kunde hon bli två år....har det gått 2 år redan?!
Hur gick det här till egentligen, det känns dom att någon har stängt ut mig ut mig från världen och sövt ner mig i 2 år för jag hinner faan inte med.

Hon fick en tidig present idag.
Bokstavsmagneter, and she loved it!

Först var hon så söt och duktig och satte upp dom på rad så sött och fint, sen hörde man hur hennes ondskefulla skratt bara växte och helt plötsligt fanns det ingen bokstavsmagnet på kylskåpet längre...men över hela golven i hela lägenheten därimot...

Ja...bara hon gilla dom så är väl det bra haha.

Det blir ett riktgit brak kalas imorgon, hela Gävle kommer typ haha.
Nej men ca 20-25 pers...+ barn..
Och just nu ställer jag mig bara frågan: Vad fan har jag gett mig in på!?
HAha!
Jag gjorde ett bra val när jag bokade en lokal iaf, och vi ska ha "öppet hus också".
Så gästerna kommer mellan 13:00-18:00.

Min unge kommer nog få en super duper sockerkick imorgon..
Men det gör inget!

Jag är så glad över min lilla skrutt och så stolt också, det är hon som har fått tiden att gå så fort.
Det är hon som gjort att jag glömt världen och stannat i min egna bubbla " på ett bra sätt".
Tiden går fort när man har roligt eller vad säger man?

Jag kom på att jag har tusan inte ett enda kort på Elviras 1 års kalas..
Min digitalkamera fungerade självklart inte den dagen och mobilen ville verkligen inte ta några hygliga bilder heller.
Dock om jag inte minss fel så ska nog faster MAtilda ha lite bilder?

Imorgon kommer det bli mkt bilder iaf, ska få låna momo o mofas kamera.

Men nu måste jag vila upp mig om jag ska orka med en hel kalas dag imorgon.

Men grattis min lilla jänta och hoppas på får en otroligt rolig dag!


Kommentarer
Postat av: Jennica - nybliven mamma

vilken liten sötis :)

2011-11-27 @ 02:35:38
URL: http://jennica.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0