Onödig fakta...

Jag MÅSTE jämt kissa innan jag går och lägger mig.

Dricker jag inte cola som somnar jag på lektionerna.

Jag duschar håret varje morgon.

Jag tycker mina lärare är fjantiga

Är otroligt glömsk av mig och upprepar saker flera gånger

Har dålig hörsel så jag ber folk säga om typ 6 gånger innan jag hör.

Jag är jätte känslig för närkontakt, gillar inte när folk är för nära.
"folk som jag inte känner"

Jag kan inte sova med någon i samma säng, alltid något som stör mig...
ibland får dom inte ens andas.

Jag planerar att föda mitt nästa barn utan smärtstillande

Jag håller på oh söka en ny lägenhet.

Jag pratar för mig själv när Elvira sover.

Jag går jämt runt o sjunger.

Jag kollar hela tiden på klockan, måste veta hur mkt den är hela tiden.

Jag har lätt att fastna för spel, måste göra klart det annars får jag damp.

Detta år så har jag rökt i 9 år.

Jag är rädd för att få canser men planerar inte att sluta röka...?:S

Jag kommer aldrig att ha någon blomma eller matta i min lägenhet då jag tycker att det är fult och onödigt.

Dock har jag 2 mattor men jag hatar dom och använder dom endast för mina golv ser förjävliga ut.

Om min mattelärare inte ger mig godkänt så hoppas jag att hon kan springa snabbt.

Jag tycker inte om stora pudlar.

Jag vill pierca mig i läppen och bröstvårtan igen.

Jag hatar tonåringar.

Jag har fobi för gamlingar.

Jag hatar krig...för att blir det krig måste jag läsa och skriva om det och sedan göra prov!

Jag mobbade min rektor när jag gick i högstadiet.

Jag håller på och planerar "det perfekta mordet" det ända som saknas är den som ska dö...

Jag har lätt att få vänner.

Är beroende av min mobil, utan den lever jag inte.

Elle - Du är duktig på att tjata.
Jag - Mähh!

Elle - Du pratar mkt!


Om jag spänner min rumpa kan jag knäcka kotor i ryggen.

Jag kan knäcka alla leder jag har i kroppen.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0