Mr.Rätt?

För lång, för kort, för tjock, för smal, för snål, för rik, för dum, för snäll, luktar illa, kan inte laga mat, lat, för sportig, sportnörd, soffpotatis, ful dialekt, behöver tandställning, spottar när han pratat, ointressant, läskig, för kåt,liten snopp, skrytmåns, dåligt självförtroende, för mkt självförtroende, bor långt bort, vill aldrig låta mig vara, för gosig, för kall, för varm, stor näsa, ingen rumpa, kan han raka sig?, för ung , för gamal, fel jobb,vill inte ha barn...

Finns det ens en Mr.Rätt?

Jag har blivit så otroligt kräsen nu på senaste tiden!
Förut räckte det med att dom var snäll och fick mig att skratta..
Men nu är det sååååå mkt som ska bockas av på listan för att matcha mig..

Mr. rätt?

Mellan 160-170
Normalbygd
Ingen sportnörd
Ingen softpotatis
Familjefar
Jobb
Hemmakvälls kille
Normal kåt
Inge moppefjun!
mellan 18-30
mörkhårig
snäll
kass humor
får mig att skratta
omtänksam
bra musiksmak
Sköttsam
Icke våldsam
luktar gott
vän med tvål
händig
kan laga mat
varma fötter
håll dig till din sida i sängen!
inte fastklistrad på mig
inte känslokall
trogen
rolig
döda småkryp
social
lätt att få vänner
tänker innan han pratar
iq!
Gillar Elvira så klart!
Vill ha barn!
bil?
Körkort!
hjälpsam
fattar min humor!
fantasifull
"badboy" utseende
Kan städa !
Använder inte "älskling" eller "hjärtat" som smeknamn på mig
Missbrukar inte orden " jag älskar dig"
Och säger det inte efter en vecka
Skryter inte om vilket ligg jag är för sina vänner
tjatar inte om något jag inte vill
försöker inte få mig äta lagade grönsaker
gillar min mat
bra hand med Elvira
Använder inga smarta ord så man inte fattar vad dom säger
Självständig så jag inte får 2 bebisar ist för en bebis och en pojkvän
Inte rasist
Ej homofob
Vet vad han vill
Kan diskutera
Måste inte alltid ha rätt
kliver upp med mig på mornana
inte snarka!
äta med munnen stängd
romantisk
får mig att känna mig trygg



Har jag för lång lista kanske?



Kommentarer
Postat av: mallory

Helt rimliga krav ;-)



Sen kanske en person tar lite tid på sig att visa alla kvaliteèr och till och med kan lära sig ;-)

2011-05-22 @ 17:03:17
URL: http://hellomallory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0