Jobba på furuvik?

Alla platser till sommarjobb på furuvik brukar ta slut väldigt väldigt snabbt, men nu har jag fått reda på att det är många platser kvar då många inte kunde jobba.
Så nu sitter jag och terrar dom i telefon, skulle vara riktigt nice att få sommarjobb på furuvik.
Om det så innebär att mocka bajs hela dagarna,det ända som jag inte tänker göra är att ta hand om spindlar.
Det är allt, slipper jag det så kan jag göra skitgöra hela sommaren!

Dom ska ringa upp om 5 min...sa dom för ....15 min!
Jaja ringer dom inte upp innan lunchen är slut så terrar ja dom igen o igen o igen o igen o igen...
Till jag får prata med dom!
Haha

Uppdaterar sen när jag pratat med dom!
Håll alla fingrar och tår för min skull!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur fick du reda på att det fanns lediga jobb i furuviksparken?

2011-06-01 @ 02:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0