Imorse..

Vaknade runt 5 tiden i morse då jag inte kunde röra mig, det var njuren som krampa och gjorde ont som faaaan.
Låg där i ca 3 timmar innan jag kunde röra mig och verkligen vägrade att ringa sjukhuset eller en ambulans.
Vill inte bli inlagd!
Iaf så till slut kan jag röra mig och jag ringer till hälso, får tid och dom tar urinprov men inget fel vissas, även blodprov och knåda lite på mig.
Dom sa att händer det igen så måste jag omedelbart ringa till akuten och åka in, och sa att det var väldigt dum gjort av mig att jag inte gjorde det imorse...
Ah nej Sorry ...typ.
Men ingen fara än så länge, har dock fortfarande spänningar i den men inget som gör ont.


För er som inte vet så när jag var gravid så fick jag njurbeckensinflamation när jag var gravid och fick en kartet in i ryggen för att avlasta njuren från urin.
Sen dess har jag haft spänningar i den och har precis tagit upp det med mina läkare då jag känner att det blir värre och värre ju längre tiden går.
Ska skriva ut sen hur allt gick till lite mer detaljerat så ni förstår bättre :)



Fick en slag in i njuren genom ryggen, slagen räckte ner till benet där jag hade en påse som fylldes med kiss (Y)
i 4 månader gick jag runt så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0