I don't know about you but...

När jag känner mig riktigt pissig, helt värdelös och allt bara suger så gör jag det absolut ultimata sätter för att få tbx självförtroendet.

Gör en spel lista med dom bästa låtarna, "Och dra ner persienerena" och bara släpp loss!
Go wilde, sjung, hoppa, dansa, snurra, ner på knäna och spela luftgitar.
Allt vad du än kan komma på!
Slå några knytknävar i luften och någon karatespark.
"se till att inte ha något ömtåligt i närheten"

Efter några låtar med detta så mår jag skitbra, då är jag på topp igen.
Och det göre bara bättre att Elvira går wilde också och tycker att det är skitkul.

Hon garva som fan för ett par månader sen när jag headbanga, och slå i huvudet i bänken....
HAHA sååååå kul.....NOT!
Men hon tyckte det haha.

Det är vad jag gör om dagarna när jag inte bloggar.

Och ännu bättre äre ju om man skurrar och har moppen som mick!
Tack gode gud att ingen har filmat in det! hha



Kommentarer
Postat av: Angelica

SVAR: okej, synd :)

2011-05-07 @ 23:25:41
URL: http://angelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0