Hos momo.

Sitter hemma hos Momo nu och Elvira ligger och sover.
Vi ska sova här i natt och förmodligen veckan ut, det rå på om Elvira är sjuk eller inte.
Vilket jag tyvär tror att hon kommer vara.
Feber, hosta och Snuva.

Idag när jag kom hem så hade Elvira ingen feber, så jag tog med henne ut för att aktivera henne lite.
Man såg på henne hur hon blev mkt piggare direkt.
Tog en glass på stan, och hur underbart va inte väder idag??

Lillsnuttan<3
Önska att jag kunde stanna hemma med henne ist för momo, men tyvär har jag verkligen inte tid att vara ledig från skolan.
Känns hemskt att säga men tyvär är det sant.
Det är så nära nu och jag måste verkligen vara kvar varje dag för att sätta mina betyg.

Nej nu ska jag ta en dusch, skriver mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0