Home.

Häärliga måndag!
Dagen började med sovmorgon och hembesök från hälsocentralen.
Elvira hade aldrig vattkoppor!
Och det var väl det jag trodde, jag har ringt dom 3 gånger under veckan och bett dom komma och kolla en gång till då hennes prickar inte blivit mer än små prickar.
Alltså inga blåsor och inga skorpor.
Men idag blev det bekräftat att hon aldrig hade vattkoppor utan att det var virusutslag från förra gången hon var sjuk, för 2 veckor sedan.

Gissa om tösen vart super duper glad när hon ÄNTLIGEN fick komma till dagis igen, hon skulle inte ens vinka hej då till mig!
Hha, lilltösen har ju vart hemma från dagis i 2 veckor nu.

När dagis och skolan var avklarad för dagen så gick vi till lekparken här vid mig, Emelie och Wilma kom förbi en sväng också sen var det dags för mat.
Sedan träffade vi dom igen för en promenad till Willys och handla lite.
Kom hem för ca en timme sen, och Elvira ligger i sängen och sover nu.


Så nu ska jag "som vanligt" plocka undan lite för att sedan slänga mig i soffan framför tv och bara slöööaaa!

Kommentarer
Postat av: Linda

Joo :D Men det kommer ut snart ;) :D

2011-05-23 @ 19:56:11
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0