Gud ska veta att jag har former!

I många fall så brukar "knubbiga" tjejer inte ha bra självförtroende.
Dom gillar inte sin pösiga mage, och har kläder som döljer deras "problemområde".

Men fast jag är knubbig och alla mina kroppsdelar inte är smala och släta så har jag väldigt bra självförtroende faktiskt.
Jag vågar bjuda på mig själv och vågar lägga ut bilder där man ser hur jag faktiskt ser ut.

jag är rätt så nöjd med mina 156 cm och mina 72 kilo.
klart jag precis som andra har dagar då jag bara vill gå och gömma mig.
Men inte idag, idag känner jag mig på topp!

Btw, vad jag vet så brukar faktiskt smala tjejer vara mer osäker i sig själv än knubbiga.
Iaf dom i min omgivning :O

Jag utmanar dig att lägga ut en bild där man ser din pösmage och dina kurvor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0