Bh....den bhn på bilden är min favo. Bande...

2011-05-24_23_wo (MMS)

Bh....den bhn på bilden är min favo. Bandet är brett och man kan ha den över hela valken haha. Men efter att jag börja använda denna så kan jag inte ha någon annan. Dom har så små band som går runt om en och skär in i huden. Jätte obekvämt. Jag har jätte svårt att hitt en bh som passar. Antingen passar den inte runt om ellr så är kupan för stor eller liten. Den jag har nu är perfekt runt om men kupan är förstor...inte något överdrivet men man vill ju ha en som passar helt o hållet. Kan man få en bh skräddarsytt? Vart och hur mkt kostar det!!??


Kommentarer
Postat av: emilia

har du tatuerat dig på ryggen? issar att det är din sons/ dotters :D

2011-05-25 @ 12:56:42
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: bella

jättefint!när fick elvira hål i sina öron? :)

2011-05-25 @ 20:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0