Bakna på bordet, är alltid på spisen. Snar...

2011-05-07_14_28 (MMS)

Bakna på bordet, är alltid på spisen. Snart kastar jag ut allt för att hon ska låta det vara. Är trött på att passa spisen hela dagarna och trött på att bli skrattad upp i ansiktet. Prövning på prövning. Men hur får jag henne att sluta vara på spisen och sluta banka i bordet då hon inte lyssnar på mig för fem öre. Utan hon tycker bara att det är kul när jag säger åt henne,drar undan henne och måste ta ifrån henne leksaker! Gaaaah unge!


Kommentarer
Postat av: jaqueline

Sånna är barn o det är bara att härda ut, fortsätt nej;a och hon kommer fortsätta skratta tills hon är stor nog att förstå vad det verkligen innebär, och då kommer hon ge sig. Vänta bara tills 3års trotsen kickar in DÅ kommer du förstå vad prövningar är ;)

2011-05-08 @ 09:59:14
URL: http://morsanjackie.blogg.se/
Postat av: jaqueline

Haha jag vet hur det är, man får försöka tänka att det bara är en kort tid det är såhär.. Tänk om bara några månader kommer det vara heeeelt nya grejer hon pysslar med :)

2011-05-08 @ 12:38:12
URL: http://morsanjackie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0