4 timmar senare...

Efter 4 timmar av telefonterrande så fick jag äntligen tag på den tjejen jag skulle prata med.
Förstår ni 4 timmar!!!
Det är helt sjukt!

Iaf så tog hon mitt nummer och namn och skulle ringa om något dök upp så...det är ju posetivt :P

Har precis skurat golvet och det första jag gör när jag äntligen är klar är att slippa makaroner...
SUCK....but that's life!

Well well, Elvira ligger och sover.
Vi har lekt med Emelie och Wilma som vanligt, vi var på stan också och träffade min nya handläggare "heter det så?"
På socialen, jag ska söka möblbidrag.
Hade tänkt att göra så mkt som så här.

1: Ta bort min säng och ställa dit ett köksbord och stolar.
2: Slänga i väg min röda soffa
3: Köpa en ny soffa, dock en bäddsoffa.

På så sätt så får jag ett köksbord, tycker att det behövs när man har barn.
Elvira ska lära sig att det är vid matbordet man äter mat och inte framför tvn...dock är ju tvn i samma rum...

Eller om man kanske ska köpa ett barbord?
Och en ny tv?!

Får se hur det blir med det, dom måste ju godkänna det först iaf.


Jag o Wilma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0