Vad ska denna rubrik heta?

Det är ett problem jag har haft ganska länge, eller ja väldigt länge.
Ända sen jag va barn så har jag haft prolem med det här.


Men jag har väldigt svårt att titta på vassa föremål i metal..
Typ som bestick, eller ja metal över huvudtaget.
Som en sked, eller något annat i melat.

tex, när jag står o diskar och ska pulla ner besticken i bestickhållaren och kanske kollar på det lite för länge, typ 1 min så börjar det sticks i mina ögon.
Det gör jätte ontt och jag måste blunda och gnida mina ögon.

Det är skitjobbigt, och får jag ett sånt "anfall" så går det inte över försen dagen efter.
eller om det händer någon timme före jag ska sova, så hjälper det inte med att blunda och gnida ögonen för jag ser skiten ändå fast jag blundar.

Och det är inte så att jag är RÄDD för bestick, eller rädd att bli stucken eller något liknande.
Fattar bara inte varför det blir så....
Helt fuckt up....




Don't forget          Frågestund?:

Kommentarer
Postat av: Liz

Kan det vara att du är känslig för att det blänkar så att du blir typ bländad av dom?

2011-03-05 @ 12:54:39
URL: http://wifeey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0