Utvecklingsamtal på fredag.

Har goda och dåliga nyheter.
Elvira har nu äntligen fått en plats på södergården dit jag sökte från första början.
Ååh jag är så glad, för jag har ju praktisera där i 1 års tid och nästan allt jag lärt mig kommer där ifrån!
Och nu kommer jag kunna gåå till dagiset och skolan ist för att sitta på en buss halva dagarna.
Otroligt skönt!

Dock så är milbogården helt underbara med, personalen där har gjort ett stort intryck på mig och jag har bara gott att säga om dom.
Jag och Elvira kommer självklart att sakna dom + alla andra söta barn!

Men det kommer bli mkt lättare nu, och kortare dagar på dagis för Elvira.
Vilket innebär mer mor&dotter tid, oh sånt är ju värt allt på denna jord.

Så nu på fredag är Elviras sista dag på milbogården, och då ska vi även ha utveklingsamtal.
Haha vad vuxet det låter att JAG ska på utverklingsamtal angående min DOTTER, och inte mig själv!

Nej är riktigt glad nu faktiskt!



Kommentarer
Postat av: Mallory

vad skönt och smidigt!!!!



Och vad söt hon är!

2011-03-31 @ 15:54:40
Postat av: Sandra, Colins mamma

Vart ligger södergården? Skönt med dagisplats. Vi har sökt dagis från och med måndag men har inte hört något från kommun. Letar efter alternativa dagis i stan eftersom det är 4(!?) års väntetid på de två vi valt.

2011-03-31 @ 22:32:41
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0