Ung mamma?

Någon som vet när stämpeln "ung mamma" går bort?
När är det man blir bara mamma?

Kommentarer
Postat av: mallory



Vet inte, många anser mig det fortfarande, är ju 25 o har tre, när dom först får reda på att jag har tre och är 25, blev ju trebarnsmamma vid 23 och det var ännu värre :-D



Sen när dom får veta att jag var 17 när jag fick första hahah :-D

2011-03-27 @ 11:13:05
URL: http://hellomallory.blogg.se/
Postat av: Anonym

fram tills man är 25 så är man inräknad i gruppen "ung mamma", sen blir man bara mamma, antar jag.. Känner en som är 37år nu, hon fick barn som 17åring men allt alla säger/tänker om henne är typ "vad skönt att vara så ung med en 10åring! hon kommer ha många år kvar med sitt barn och/eller barnbarn!". Så alla accepterar hennes tidiga ålder att få barn NU iallafall..

2011-03-27 @ 13:40:02
URL: http://www.nattstad.se/Frida.Olsson
Postat av: jen

hur gammal är du ?



,jag tänker typ så här får du barn innan 25 är så är ungmamma, får du barn vid 14-20 tänker jag mer ung tonårsmamma. men ändå ung mamma säger jag el tänker.

Å sen sitter den ändå i just det där med ung mamma tycker jag för får du barn som 15 åring o du är 35år sen. så är du ändå en ung mamma för att ha en 20åring.



men man ser inte personen som direkt ung mamma, men får man reda på att hon har en 20åring dotter/son o är 35år då ser jag henne att herregud vilken ung mamma. el att en kompis tex har en mamma som är i den ålden o hon är 20 så tänker man "vilken ung mamma hon har".

2011-03-27 @ 19:05:00
URL: http://lifeofjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0