Träff med ett FAN ;)

Sån snäll o trevlig person jag är så lovade jag en av mina bloggläsare att få träffa mig.
Hon har tjatat o längtat så länge så idag blev det dags.
När hon fick syn på mig började hon hoppa upp o ner i luften o sprang fram till mig o krama mig.
"Du är min idol, shit jag kan inte fatta att jag står framför dig!"
Hon fick ta några bilder på henne o mig, och så klart min autograf.
Vi tog en promenad och hon ville veta ALLT om mig.
Så klart svarade jag på alla frågor så snällt.
Vilken underbar o snäll bloggare jag är liksom!


EEhh.....whait....WHAT!

Haha nej inte riktigt, men jag träffade My som läser min blogg, o jag läser hennes, o vi ser varandra JÄMT, o snackar på fejjan.
Vi gick till willys som 2 sjuka fån, hon köpte massa MASSA isglass haha.
O jag köpte cola :)
Men sen så vet jag ju att hon faktiskt ville ha min autograf, och att jag är hennes idol .
HAHA


Kommentarer
Postat av: My

och du bara dissade mig. :( inte ens en autograf fick jag :(

2011-03-07 @ 20:59:54
URL: http://MyDarnell.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0