Todilooo. Här sitter jag som ett fån o ska...

2011-03-31_21_31 (MMS)

Todilooo. Här sitter jag som ett fån o ska bleka tänderna. Får se om dom blir nå vitare! Idag va jag o träna på sats, det blev 55 min step. Svetigt! Eftr det så åkte vi o handla så nu är man helt o hållet pank igen. Skönt att man har allt hemma! har precis duschat också fast det kanske ni kunde räkna ut själv ;-) Imorgon är sista dagen på milbogården för elvira buuhuu :-( Fan att dom va tvungen att va så bra o trevliga! Jaja nej nu har jag inte tis med det här nå mer.


Kommentarer
Postat av: Anja - 17 & mamma!

Är du gravid igen? Varför köpte du gravtest häromdan? ;p

2011-03-31 @ 22:14:10
URL: http://anjahakanson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0