Skit tråkig

Vet att jag vart skit tråkig men har inte orkat något alls dom senaste dagarna.
Har haft träningsvärk så de skriker om det.
I tisdag kväll så tog det mig typp en halvtimme att ta mig upp ur stolen för jag skulle på toa, började nästan grina för att det gjorde så ont.
Till slut gav jag upp o bara gled ner på golvet o kröp till toan....hahaha!

Sen så har jag typ stått upp i bussen för annars skulle jag aldrig komma upp igen.
Men nu så är det mkt bättre, nu kan jag röra mig igen haha.

Va på gymmet idag och jag o Jenny pratade med en tjej och vi gick igenom några övningar oh sånt! :)
Får se hur jag gör men förmodligen tar jag ett bodypump pass till på lördag...
Om jag vågar vill säga.
Har ingen lust att ha bajsont när jag är på kryssningen!

Lite bilder från veckan :)





hahhha cpbild ^^

Idag vah hon inte glad efteratt jag väckt henne ^^


Kommentarer
Postat av: Carin

hur gammal är du egentligen?

Det växlar mellan att du är 10 på ena bilden till 80 bast på nästa, HAHA!

2011-03-13 @ 00:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0