Skämtar du eller?

Nu är man äntligen hemma i lilla Gävle.
Kom hem för ca en timme sedan och helgen har vart otroligt rolig!
Om man bortser från alla dessa köer innan man kom ombord!

* klev på båten och gick ner i hytten.
* Gick upp och fick mat.
* All you can drink = väldigt nycktra....
* Iväg till taxfreen och köpa "behövliga" saker.
* Ner i hytten för fix o förfest
* In på klubbarna och dansa järnet!
* Gick ut o rökte och tappa bort gänget
* Hitta andra jag kände och hängde med dom
* Yra omkring på HELA båten, va fan fest överallt.
* Gav upp allt o gick o la mig kl 4
* kl 6 hitta jag gänget och dom försökte dra med mig på frukost
* kl 9:30 kommer till pojkarnas hytt och skäller på dom att dom inte väclt mig till frukosten -.-
* Fick i mig pizza sen va det bara att köra igen ;)

Nej men fyf i helvete vad kul man haft de, lätt värt de!
Nu ska jag ta o få min skönhets sömn, imorgon väntas dagis o skola o gym.
Great (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0