Ska göra ett schema.

Tänkte göra ett träningsschema åt mig själv.
Vi får se hur länge jag kör på detta, det rå helt på hur det går med Elvira.
Och om hon blir helt slut av det.
För hon är ju på minisats när jag tränar, dom har ju barnpassning på gymet helt underbart!
Men så här hade jag tänkt iallafall.

Måndagar: bodypump 17:00-18:00
Tisdagar: Zuma 18:00-19:00
Onsdagar: Bodybalance 17:00-18:00
Tor-fredag: ledig
Lördagar: Bodypump 11:00-12:00
Söndagar: ledig.

Dock ska jag inte träna något idag, har inte fått någon sömn alls inatt.
John Blund o jag kom helt enkelt inte överens!


Men jag ska köra på detta nu och se hur det fungerar, jag tror och hoppas att det kommer gå bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0