O herre gud....

Jag måste bara skriva om dom här 2 människorna.
Jag blir helt jävla galen och riktigt förbannad faktiskt.
Ni kanske vet vem Mikaela är?
Den kända bloggmamman på 15 år, tsm med Kevin, barnet heter Kelly.

Nu har dom blivit tsm, gjort slut, blivit tsm, gjort slut, bråkat, blivit sams,bråkat, blivit sams, Mika har försökt att begå självmord, hela livet suger o hon mår piss, o kevin mår piss.

Jag blir så förbannad över att dom låter detta hända om o om igen.
Förstår dom inte att ju mer dom håller på desstu sämre kommer Kelly att må.
Att dom utsätter deras barn för något sånt, om o om igen.
När folk säger åt dom 100 gånger per dag, lyssnar dom?
Nej utan bara "ni vet inte hur det är, sluta va så elak,ni vet ingenting om det här"

Det är såna här saker som gör folk ser ner på oss "unga mammor" .

Ta tag i era problem, går inte de nej men ring till soc o be om en fosterfamilj eller kontaktfamilj så Kelly kan få ett bra liv utan en självmordsförsökande mamma o en pappa som får mamman o må dåligt...
Dra inte in henne i skiten bara för att ni gör dumma val.

"ni vet inte hur det är, jag har vart med om så mkt"


Men gissa vad Mikaela, jag är 3 år äldre än dig har själv ett barn o du har inte ens vart med om hälften om vad jag har.
Och om jag har något problem eller något jag mår dåligt över, vet du vad jag gör då?

Ja jag sitter iallafall inte o skriver ut de överallt o sedan säger åt folk att sluta lägga sig i.
Jag tar mig i kragen o fixar skiten, det är så man måste göra.

Eller så biter man ihop och lever igenom det ändå.
Faan väx upp nu, det är slut på tonårslivet.

Det är ni som har valt allt det här och då får ni fan ta o skärpa er o fixa det också!


"Mikaelas blogg"  http://micah.myshowroom.se/

"Kevins blogg"  http://farsan.myshowroom.se/

Kommentarer
Postat av: Emmy- Mamma till Jack och Link



Ja den där bruden är ett psykfall deluxe. Stackars stackars hennes dotter.

2011-03-27 @ 21:11:26
URL: http://artanimagen.blogg.se/
Postat av: Gay-fjoll

Det låter ju helt sanslöst! Jag var inne på hennes blogg för nån månad sedan och hon snackade om att soc ville ta hennes unge, och i början verkade det som att hon hade mognat iom graviditeten och allt men att läsa det här nu låter ju som att hon inte borde få skaffa ungar öht. Jävla sätt! Det är hennes unge som är nr. 1 inte hon själv eller nån annan. bleh!

2011-03-27 @ 21:37:42
URL: http://diaryofalways.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Så himla rätt skrivet!

2011-03-27 @ 21:46:01
URL: http://lovisakung.blogg.se/
Postat av: Tirja

Du har så rätt, jag fattar inte att hon får ha kvar barnet! Även om inte hela ens eget liv ska stanna upp för att man blir mamma så är ändå ens barn det första man får tänka på!

Har man det jobbigt själv får man skaffa sig hjälp och fixa till det, inte sitta i en blogg och hänga ut sig, även om jag åxå skriver privat men jag har i princip bara vänner och bekanta som läser mig blogg! Jag skulle aldrig hålla på som hon!

Usch säger jag bara!

2011-03-27 @ 22:50:15
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: Natta Jones - Ett sliddjurs bekännelser!

Ja, fy fan. Håller med dig till fullo. En bra mamma försöker inte ta livet av sig, en bra mamma självskadar inte sig själv, en bra mamma bråkar inte runtom sitt barn hela tiden. Så är det bara! Hoppas soc kommer och tar Kelly så att hon får ett bättre liv...

2011-03-28 @ 14:01:40
URL: http://nattajones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0