Men humor!


Ja men precis...


Är inte i skolan just nu, ska egentligen ha gympa men jag skiter i den nu faktiskt.
Det är verkligen ingen ide, jag kommer inte hinna få betyg i det!
Men ska försöka få musik på måndag så jag har något att göra iallafall!
Då har jag musik 2 gånger i veckan o de gillar vi!

Ni ska se mig när jag spelar keyboard, jag blir helt galen!
Jag måste spela rätt hela låten annars kan jag inte gå därifrån....och ja det kan ta en liten stund ^^
Men vad fan, jag vill ju göra allt så bra jag kan och inte bara slappa utan arbeta hårt!

Så nu är det 100% på matten, so oh musiken.
Jag ska fan pressa som fan, jag måste klara skiten!

Jag ska göra omval nu också, jag valde ju BARA barnofritid men jag vill ha fler alternativ.
Så jag ska välja Media och omvårdnad också.
Det är så jävla jobbigt att ha många intressen, har kommit på nu att jag älskar ju att ta bilder och redigera o skriva och sånt skit!

Dock så hoppas jag på sätt o viss att jag inte kommer in på omvårdnad....min lillasyster går ju där, och ja...
Mer behöver jag inte säga.

Eller om jag ska söka till komvux?
Nej jag försöker komma in på en riktigt linije nu ist, det är ju sista chansen för mig det här året!

Och om det nu är så att det skiter sig o jag inte får mina betyg, så ska jag välja iv-praktik  ist för iv-heltid som jag går nu.
För tänkt om jag bara har 1 ämne kvar, typ ah so, ska jag då sitta i skolan varje dag med 3 lektioner so?
Nej skulle inte tro det, då kommer det bara bli uttjatat som fan o jag kommer falla tbx i livet som snorunge...

Så därför får det bli skola + praktik!

Frågan är bara vad man ska välja för praktik denna gång (om det nu blir så)

Först så praktisera jag på dagis i ett år, "det är de dagiset jag vill att Elvira ska gå på"
Jag mådde så himla bra av att få "jobba", och komma bort från skolan.
Va så grymt skoltrött då på "den tiden".

Sen så försökte jag med att jobba i ett café på en skola, det gick väl men ändå inte.
Eftersom jag va lika gammal som eleverna så blev det vän-vän ist för  cafépersonal-elev.
Jag tyckte aatt de va skitkul, fick ju fett goda mackor på morgonen (Y).
Men det tyckte inte Monica "hon som jag jobba med"

Inte att hon tyckte att jag va helt värdelös men ah  ^^.

Sen så praktisera jag på Lättings teater.
Och det va ju hur jävla kul som helst.
Ni borde träffa dom människorna, shit vilka muppar!
Humor nivå 10 000!
Gick typ inte en dag utan att jag fick grymt ont i magen av att jag skratta.

Deras humor är på en annan nivå än "vanligt" folk.
Mer djup eller vad man ska säga.

Ah nej helt klart bäst!

Sen blev jag ju gravid så då blev det sova hela dagarna ist ;)


oj vad mkt det blev nu haha ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0