Idiot....

Imorse efter att jag duschat så står jag och tvättar händerna, börjar leta efter hårfönen då jag ser den i handfattet och vattnet är på, och kontakten är i!

Jag fick panik kan jag lova, drar tag o sladden och slänger ut den i halen....krasch!
Ja så nu har jag ingen hårfön längre...men tack o lov att inget hände!




Har nyss kommit hem från Zumban nu iallafall, ååh det är så kul med zumba o få röra på höfterna!
Dock va jag tvungen att springa in på toan 10 efter att det börja, "ända sen jag fick Elvira så har jag haft svårt att hålla tätt när jag nyser,hostar,springer eller hoppar!.
Någon som har vart/är med om liknande, för jag gör knippövningar hela tiden mins 5 min om dagen men jag tycker inte att det blir nå bättre.
Har ni något tips kanske?!"

Iallafall var det jätte skönt att träna igen, imorgon blir det powerstep!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0